péntek, szeptember 08, 2006

AI 50

Idén 50 éves ugye a mesterséges intelligencia ugye, mint tudományág. Ha annak idején Turing bácsi inkább úgy határozta volna meg, hogy a MI által vezetett autók átlagban kevesebb balesetet okozzanak mint az emberek, lehet már létezne valami, amit mesterséges intelligenciának lehetne nevezni. Szerintem ezt akár el is érhetjük mondjuk 20 év múlva. Bár az akkori utakon biztos sokkal könyebb dolga lesz az autóknak, ami most Kolozsváron van, az bármilyen MI-t kifektetne, tuti, főként a rendőrös irányítás. Tényleg, vajon az autóknak a GPS kvalifikálható úgy mint a hívőknek az istenhit?

Más. Az mikor lesz, hogy valaki pszichológushoz megy, mert ilyen vagy olyan blog problémái vannak?

Fáradt vagyok, nem szabad nekem korán kelni.

Tegnap este megnéztük a Prime című filmet, azt hittem, jó lesz, mert Uma Thurman van benne. Hát, azért nem volt annyira rossz, de a vége már nagyon erőltetett volt, nem igazán tudtak mit csinálni már és hát a nagy filozófia is elmaradt.

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

tudtam hogy dilis vagy :)

mikor sörözünk megint?