csütörtök, július 20, 2006

Gyorsan

Ma (most) jó kedvem van. Gyorsan írok egyet. Gondolkodtam, miért van jó kedvem, bonyolult a képlet, viszont ennek a blognak a megtalálása mindenképpen hozzájárul (meg persze a mögötte rejtőző ember egyetemi honlapja és érdeklődési köre, valamint az abban beállt változás (ok, leírom annak aki lusta utána nézni, eredetileg bonyolultsággal foglalkozott, de aztán átállt számítógépes játékokra)). Egyébként elég furcsa most az a gondolat, hogy a net hozzájárul a boldogságomhoz, nem is tudom, hogy ez jó vagy rossz.

Ha már blogok, érdemes megnézni ezt és ezt. (rövidfilmek vannak rajtuk, jók)

A Google predikciós erejéről. Poénból beírogattam a legnagyobb románok neveit a Google-be, kifejezésként (azaz "-ök között) és itt vannak az eredmények, ezer találatban kifejezve. Kíváncsi vagyok, mennyire fog megfelelni a valóságnak majd, ha meglesznek az igazi eredmények. Egyébként szerintem is belenyúltak az eredményekbe, van két kakukktojás szerintem. Egyébként szerintem objektíve Nadia volt a legjobb, ő tényleg mindenkinél jobb volt a világon, a művész és egyébb uraknál ez még szubjektíve sem igaz. Én neki drukkolok, hátha jó példával szolgálna és munkaszeretetre és kitartásra nevelné a népet...

1. MIRCEA ELIADE 767
2. CAROL I 718
3. MIHAI EMINESCU 655
4. ALEXANDRU IOAN CUZA 269
5. ŞTEFAN CEL MARE 258
6. RICHARD WURMBRAND 192
7. ION ANTONESCU 158
8. MIHAI VITEAZU 148
9. CONSTANTIN BRÂNCUŞI 40
10. NADIA COMĂNECI 14.7

Nincsenek megjegyzések: